Project Description

امکانات داخلی هتل اصفهان سرا

ما در هتل اصفهان سرا سنت و مدرنیته را در هم آمیخته ایم تا با ایجاد فضایی گرم و صمیمی حس در خانه بودن را به شما هدیه کنیم و مفتخریم از این که ارائه دهنده خدمات و تسهیلات متفاوتی می باشیم. هدف ما تضمین اقامتی آسوده لذت بخش و خلق خاطره هایی به یاد ماندنی طی مدتی است که میزبان شما هستیم و این مهم را با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی و دانش روز و بهره مندی از با تجربه ترین پرسنل هتلداری برای میهمانان خود مهیا نموده ایم.

طراحی و چیدمان هتل همراه با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات بر گرفته از نفیس ترین هنرها شایسته ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانس ها ، گردهمایی ها و جشن ها به شما ارائه می نماید. در تمامی اتاق ها و سوئیت های مجلل هتل که هر یک چشم اندازی زیبا را در خود جای داده اند فضایی مطبوع را برای آسودگی شما ایجاد کرده ایم.

هتل اصفهان سرا مجموعا تعداد زیادی اتاق مجهز به دبل و سوئیت و آپارتمان و کانکت می باشد . که با زیباترین مبلمان و دکوراسیون داخلی تزیین شده و مجهز به سرویسهای بهداشتی ، یخچال ، IPTV، سیستم صوتی و تصویری و ویدئوی مرکزی ماهواره ، ‌کافی نت شبانه روزی، سیستم تهویه مطبوع و پیشرفته ترین سیستم مخابراتی جهان ( تلفن اریکسون ) و سایر امکانات به موازات درجه هتل می باشد .

.: سوئیتها

سوئیتهای رویال این هتل اکثرا چشم اندازی زیبا به مناظر زیبای شهر اصفهان دارد و با جدیدترین وزیباترین مدلهای روز تزئین شده و دارای اتاق خواب و پذیرایی و سرویس بهداشتی و آشپزخانه می باشد .

.: کانکت

این هتل در فازهای مختلف خود که در حال بهره برداری می باشد در هر دو اتاق ضمن دارا بودن امکانات بطور مستقل به یکدیگر مرتبط بوده و در مواقع لزوم بوسیله دربهای دو جداره از یکدیگر مجزا می شوند .