آنالیز وتحلیل مدیریت رستوران های زنجیره ای

آیا تا به حال فکر کرده ایم که برای نگه داشتن مشتری و تشویق او به ادامه خرید از رستوران ویا فست فود خود چه مجموعه کارهایی را انجام داده ایم؟ بزرگترین اشتباهات بازاریابی ما چه عواملی بوده است؟
√ آیا باید با خلاقیت و نوآوری و با معرفی محصولات جدید دوباره مشتریان قدیمی را به خرید از شعب های مان دعوت کنیم؟
√ آیا باید با دادن جایزه و هدایای مختلف آن ها را به وجد در آوریم؟
√ آیا با استفاده از ترفیع های فروش در بازه های زمانی مختلف می توانیم دوباره مشتریان را تشویق کنیم؟
√ آیا بعد از گذشت چند سال نباید دکوراسیون فروشگاه خود را عوض کنیم؟
√ آیا درسیستم مشتری مداری توانسته ایم موفق عمل نماییم ؟
√ آیا درکیفیت وکمیت غذاهای ما با روز اول شروع به کار تغییری دیده میشود؟
√ آیا تابه حال آماری از تعداد مشتریان ثابتی که روز به روز ازتعدادشان کم میشود جمع اوری وتحلیل کرده اید ؟
√ آیاواقعا کیفیت وطعم غذا های ما در تمام شعب یکسان است؟
√ وآیا برای گسترش برند خود با علم روز آشنایی دارید ویا حتی برنامه جامعی تدوین نموده اید؟

بی پرده سخن بگوییم حتی به یک مورد از موارد بالا فکر هم نکردید
وبه تنها چیزی که می اندیشیم فقط افزودن شعبه است!!!!
وشاید بازرسی از شعب و رعایت اصول فرانچایز درنحوه عرضه غذا ویکسان سازی شعب برایتان مهم نبوده است.