چگونه به مهمانان هتل حس خوب القا کنیم؟

طرح ریزی جزئیات:

تنظیم کردن منو : در مورد انواع غذاهایی که میخواهید برای مهمانان سرو کنید خوب فکر کنید و تصمیم بگیرید. در مورد پیش غذاها، دسرها و تناسب آنها با غذای هر وعده تصمیم درست اتخاذ کنید و برای سرگرم کردن مهمانان مثلا در زمان شام، موسیقی مناسبی را انتخاب کنید.برای مهمانانی که اقامت طولانی مدت دارند، نقشه مکان های توریستی و بلیط های با تخفیف مهیا کنید. فیلم های سرگرم کننده برای نمایش در ساعات خاص تدارک ببینید.

در هر لحظه اطمینان یابید که مهمانان احساس خوب و مثبتی دارند.

– به خوبی و با گرمی به مهمان ها خوش آمد بگویید.مثل: مفتخریم که به اینجا تشریف آوردید.” با گرفتن وسایلشان در بدو ورود و کمک به آنها و پیشنهاد نوشیدنی، به آنها نشان دهید که به رفاهشان اهمیت میدهید.
– برای صحبت با مهمانها وقت بگذارید. اگر این کار را انجام دهید، در طول اقامتشان حس میکنند هر لحظه مورد توجه قرار گرفته اند.
– در سمینار ها و جشن ها افراد مهم را بشناسید و خودتان را معرفی کنید و بیان کنید در هر لحظه آماده انجام درخواستهایشان هستید.
– میزبانی شاد و انعطاف پذیر باشید.حس شما به کاری که انجام میدهید بسیار حائز اهمیت است.نگرش مثبت و انعطاف پذیر شما به خصوص در مواردی که چیزی طبق برنامه پیش نمیرود، باعث حفظ آرامش مهمان ها نیز میشود.پس همیشه لبخند داشته باشید.